Hungarodental Fogászat Budapest – Lézer

A fogászati lézerkezelésekről egyszerűen és közérthetően

A lézer mesterségesen előállított irányított fénysugár. Segítségével a fogászat számos ágában kiegészíthetőek a kezelések, illetve önálló terápiaként is alkalmazható. Hatékony és kíméletes módszer, melynek semmilyen ismert káros hatása nincs a szervezetre. Egyszerű a használata, más terápiával is kombinálható. Meggyorsítja a kezelési és a gyógyulási időt. Már az első kezelés után észrevehetően csökken a fájdalom és a gyulladás.

Hatása:

• Biostimuláló, beindítja, gyorsítja a szervezet saját gyógyulási folyamatait

• Fájdalomcsillapító

• Gyulladáscsökkentő

A fogászati lézerkezelés előnyeit számos szaklapban, tudományos cikkekben esettanulmányok bemutatásával igazolták. Ezek a következők:  a legtöbb esetben fájdalommentesen, érzéstelenítő injekció beadása nélkül elvégezhetőek a kezelések. Cukorbetegség esetén sincs rizikó, a sebgyógyulás zavartalan. Várandósoknak is biztonságos.

Lézerrel hatásosan kezelhető a fognyaki érzékenység, a fogágybetegség, a parodontális tasakok, és a meglazult fogak tartószerkezetének javítása amennyiben még van ép terület a környezetében. Valamint szájsebészeti műtéteknél ajakfék, nyelvfék felszabadítása, ínyformázás, bölcsességfog felszabadítása.

Szájsebészeti műtéteknél  kevesebb vérzés tapasztalható,a duzzanat és az utófájdalom mértéke elhanyagolható, a gyulladási hajlam elenyésző,és legtöbb esetben a szövetszélek varrat nélkül  gyógyulnak. Emellett mivel a seb sterilen marad, elkerülhető a gyógyszeres támogató terápia.

Mint minden fogászati beavatkozás, így a lézeres terápia első lépéseként is ajánlott  az alapos fogtisztítás, fogkő eltávolítás, sópolírozás, ha kell, parodontális kürettálás annak érdekében ,hogy a fogaink újra egészségesek és hosszú távon vitálisak legyenek.

FOGLALJON IDŐPONTOT ONLNE!