Hungarodental Fogászat Budapest РLézer

A fog√°szati l√©zerkezel√©sekrŇĎl egyszerŇĪen √©s k√∂z√©rthetŇĎen

A l√©zer mesters√©gesen elŇĎ√°ll√≠tott ir√°ny√≠tott f√©nysug√°r. Seg√≠ts√©g√©vel a fog√°szat sz√°mos √°g√°ban kieg√©sz√≠thetŇĎek a kezel√©sek, illetve √∂n√°ll√≥ ter√°piak√©nt is alkalmazhat√≥. Hat√©kony √©s k√≠m√©letes m√≥dszer, melynek semmilyen ismert k√°ros hat√°sa nincs a szervezetre. EgyszerŇĪ a haszn√°lata, m√°s ter√°pi√°val is kombin√°lhat√≥. Meggyors√≠tja a kezel√©si √©s a gy√≥gyul√°si idŇĎt. M√°r az elsŇĎ kezel√©s ut√°n √©szrevehetŇĎen cs√∂kken a f√°jdalom √©s a gyullad√°s.

Hat√°sa:

• Biostimul√°l√≥, beind√≠tja, gyors√≠tja a szervezet saj√°t gy√≥gyul√°si folyamatait

• F√°jdalomcsillap√≠t√≥

• Gyullad√°scs√∂kkentŇĎ

A fog√°szati l√©zerkezel√©s elŇĎnyeit sz√°mos szaklapban, tudom√°nyos cikkekben esettanulm√°nyok bemutat√°s√°val igazolt√°k. Ezek a k√∂vetkezŇĎk:¬† a legt√∂bb esetben f√°jdalommentesen, √©rz√©stelen√≠tŇĎ injekci√≥ bead√°sa n√©lk√ľl elv√©gezhetŇĎek a kezel√©sek. Cukorbetegs√©g eset√©n sincs rizik√≥, a sebgy√≥gyul√°s zavartalan. V√°rand√≥soknak is biztons√°gos.

L√©zerrel hat√°sosan kezelhetŇĎ a fognyaki √©rz√©kenys√©g, a fog√°gybetegs√©g, a parodont√°lis tasakok, √©s a meglazult fogak tart√≥szerkezet√©nek jav√≠t√°sa amennyiben m√©g van √©p ter√ľlet a k√∂rnyezet√©ben. Valamint sz√°jseb√©szeti mŇĪt√©tekn√©l ajakf√©k, nyelvf√©k felszabad√≠t√°sa, √≠nyform√°z√°s, b√∂lcsess√©gfog felszabad√≠t√°sa.

Sz√°jseb√©szeti mŇĪt√©tekn√©l¬† kevesebb v√©rz√©s tapasztalhat√≥,a duzzanat √©s az ut√≥f√°jdalom m√©rt√©ke elhanyagolhat√≥, a gyullad√°si hajlam eleny√©szŇĎ,√©s legt√∂bb esetben a sz√∂vetsz√©lek varrat n√©lk√ľl¬† gy√≥gyulnak. Emellett mivel a seb sterilen marad, elker√ľlhetŇĎ a gy√≥gyszeres t√°mogat√≥ ter√°pia.

Mint minden fog√°szati beavatkoz√°s, √≠gy a l√©zeres ter√°pia elsŇĎ l√©p√©sek√©nt is aj√°nlott¬† az alapos fogtiszt√≠t√°s, fogkŇĎ elt√°vol√≠t√°s, s√≥pol√≠roz√°s, ha kell, parodont√°lis k√ľrett√°l√°s annak √©rdek√©ben ,hogy a fogaink √ļjra eg√©szs√©gesek √©s hossz√ļ t√°von vit√°lisak legyenek.

FOGLALJON IDŇźPONTOT ONLNE!