Hungarodental Fogászat Budapest – Irányított biofilm terápia és fogkő eltávolítás

Biofilm terápia

Fájdalommentes fogkő eltávolítás? Gyengéd Biofilm Terápia

Krónikus, nehezen gyógyuló ínygyulladás, szájüregi fertőzése van?

A fogpótlások, hidak, koronák, vagy implantátumok környéke fokozottan érzékeny, itt telepedhetnek egy speciális és ellenálló lepedéket, biofilmet  alkotva azok a baktériumok, melyek állandósult gyulladást okoznak. A felgyülemlett fogkő táptalaja is a baktériumoknak. A biofilm fontos tényezője a krónikus bakteriális fertőzéseknek, illetve a implantátum, fogpótlások körül fellépő fertőzéseknek. Sokan elhanyagolják, mert nem feltétlenül látványos szabad szemmel.

Iranyított biofilm terápia

iranyitott biofilm terápia fogmosás

Először is azt érdemes tudni, hogy mi az a biofilm?

A biofilm a testünkben lévő fertőzések 80 százalékáért is felelős lehet, nem csak fogászati, hanem bármely más területen. A biofilm  a fogon, vagy az íny mélyén, esetleg a fogpótláson, implantátumon egybefüggő bevonatot képező baktériumközösség. A baktériumok speciális megjelenési formája, sokkal ellenállóbbak a hagyományos kezelésekre. A biofilmben élő mikrobák fiziológiailag különböznek ugyanazon faj sejtenként szabadon úszó állapotától. Biofilm nem csak a fogon található, hanem sajnos az emésztőrendszer egészén, és  az erekben is.

Mivel összetömörödnek és együttműködnek,  sokkal nehezebben pusztíthatók el így, mintha egyedi sejtek lennének  mert a gyógyszerek  nagyon nehezen hatolnak be a biofilmbe.

Miért érdemes a Gyengéd Biofilm Terápiát alkalmazni?

Mivel a biofilm a fogszuvasodás, a fogágy gyulladás és az implantátumok körüli fertőzések egyik fő oka, egy lepedék, fogkő, lerakódás, ami nagyon nehezen távolítható el. Ha nem professzionálisan van eltávolítva, nagyon hamar újra gondot okoz,  növelheti a szervezet más pontján kialakuló betegségek kockázatát, mint például a szív- és érrendszeri betegségek, a légzőszervi megbetegedések, ízületi gyulladás, vagy acukorbetegség.

Mi az a gyengéd biofilm terápia?

A fogkőeltávolítás legújabb újragondolt formája, mint a hagyományos  eljárás. Miért kell minden fog minden felületét átcsiszolni az ultrahangos készülékkel, ami hangos, és kellemetlen?  Nem jobb személyre szabottan csak ott használni ahol kíméletesebb módszerek kudarcot vallanak?

Modern szájhigiénia, biztonságos és fájdalommentes

Első lépésként a biofilmet megfestjük, majd AIRFLOW technikával fújjuk le a fogakat, ez garantálja a biofilm célzott, gyengéd eltávolítását.

Ezt követi az megmaradt megkövesedett lepedék  ultrahangos eltávolítása. Ez a megközelítés számos további előnnyel jár, beleértve a rövid kezelési időket és a maximális kényelmet mind a dentalhigiénikus, mind a beteg számára.

A gyengéd biofilm terápia minimálisan invazív, mivel a különböző szennyeződéseket célzottan távolítja el, nem lő ágyúval verébre.

A Gyengéd biofilm terápiával végre professzionális biofilm menedzsmentet tudunk végezni hatékonyan, finoman, biztonságosan, gyorsan, kényelmesen, fájdalom nélkül.

irányított biofilm terápia instruálás