Hungarodental Fogászat Budapest – Híd, Cirkon híd

Híd

Ha hiányzik egy, vagy több fogunk, és nem szeretnénk vagy valamilyen okból nem lehet implantátumot behelyezni, a megmaradt fogakra helyezett koronákat összekötve hidat készíthetünk. A híd összeköthet kettő vagy akár az összes megmaradt fogat. Ha több fogunk mozog, a fogágy kezelésével egyidejűleg össze lehet sínezni a fogakat, nehogy egy nagyobb erőhatásra a fogat tartó szalagok elszakadjanak, és a fog kimozduljon. Amikor koronát vagy hidat készítünk eltávolítjuk a szuvas, tömött részeket, és a fogat kúpos formájúra formáljuk, hogy a híd felhelyezhető legyen.  Híd nem minden korona alapanyagból  készíthető, a rendelkezésre álló lehetőségekről fogorvosaink adnak tájékoztatást.

cirkonium korona

cirkon híd labor

Cirkon híd

A cirkónium anyagból készült híd kiváló minőségű híd, amely tetszetősebb lehet, mint más, fém alappal rendelkező típusú hidak. Biokompatibilis, nem okoz károsodást az élő szövetekben, nem vezeti az áramot és a hőt,  semmilyen káros hatást nem okoz, például allergiás reakciót sem vált ki.

Az, hogy nincs fém alapja a cirkóniumból készült hídnak,  azt is jelenti, hogy az fog és íny találkozásánál nem fedezhető fel a csúnya szürkés fekete vonal. Esztétikai szempontból is a legjobb választás!

A cirkónium hidakat teljes egészében rendelőnkben készítjük el, ezért fogtechnikusaink is aktívan részt tudnak venni az esztétikai problémák megoldásában.

3 tagú fémmentes cirkónium híd

219 900 HUF

3 tagú aranykerámia híd kb.

300.000 HUF

3 tagú krómkobalt szinter fémkerámia híd