COVID-19 sürgősségi ellátás sorbanállás nélkül.

Hungarodental Fogászat Budapest – Híd, Cirkon híd

Híd

Ha hiányzik egy, vagy több fogunk, és nem szeretnénk vagy valamilyen okból nem lehet implantátumot behelyezni, a megmaradt fogakra helyezett koronákat összekötve hidat készíthetünk. A híd összeköthet kettő vagy akár az összes megmaradt fogat. Ha több fogunk mozog, a fogágy kezelésével egyidejűleg össze lehet sínezni a fogakat, nehogy egy nagyobb erőhatásra a fogat tartó szalagok elszakadjanak, és a fog kimozduljon. Amikor koronát vagy hidat készítünk eltávolítjuk a szuvas, tömött részeket, és a fogat kúpos formájúra formáljuk, hogy a híd felhelyezhető legyen.  Híd nem minden korona alapanyagból  készíthető, a rendelkezésre álló lehetőségekről fogorvosaink adnak tájékoztatást.

cirkonium korona

cirkon híd labor

Cirkon híd

A cirkónium anyagból készült híd kiváló minőségű fogpótlás, amely tetszetősebb lehet, mint más, fém alappal rendelkező típusú hidak. Nincs fém benne ezért nem okoz allergiát, nem vezeti a  hőt, ezért nem lesznek a fogak hidegre-melegre érzékenyek alatta.

Az, hogy nincs fém a cirkóniumból készült hídban,  azt is jelenti, hogy az fog és íny találkozásánál nem fedezhető fel egy  szürkés fekete vonal. Esztétikai szempontból is a legjobb választás!

A cirkónium hidakat teljes egészében rendelőnkben készítjük el, ezért fogtechnikusaink is aktívan részt tudnak venni a tökéletes kivitelezésben.

A tavaszra való tekintettel kiváló minőségű cirkónium munkáinkat akciósan készítjük el!

3 tagú fémmentes cirkónium híd

225 000 HUF 199.000 HUF 03.16- 04.12 között elkezdett munkák

3 tagú aranykerámia híd kb.

300.000 HUF

3 tagú krómkobalt szinter fémkerámia híd