Fogfájás ellen nyáron mit tehetünk?

Nyár van. Uborkaszezon. Végre Önnek is megadatik az a néhány nap vagy hét, amikor a lazuláson kívül semmi mással nem kell foglalkoznia. A mindennapi teendőkre ügyet sem vetve, viharzik el a jól megérdemelt pihenésre?
Nyári készülődés: patikában sokáig időzve begyűjti a „nyári” túlélőcsomag minden fontos kellékét: a naptej, a szúnyogriasztó, a hasmenés elleni szerek, a lázcsillapítók, stb úgy érzi, mindent megtett az egészséges és balesetmentes nyár érdekében? Hisz ki szeretne ilyenkor várótermekben ücsörögni?

fogfajas ellen nyáron mit tehetünk

És fogfájás ellen mit tehetünk?

Még idejében, érdemes nyár elején egy fogászati ellenőrzésre elmenni és az apró szuvasodásokat kijavítani, nagyobb problémák esetén pedig az orvos olyan kezelési tervet tud készíteni, hogy a nyaralás fogfájás mentes lehessen. Természetesen ehhez nem az utazást megelőző napra javasoljuk az időpontfoglalást. A Hungarodental Fogászaton fájdalommentes minden kezelés. Garantáljuk, hogy az injekciót sem fogja érezni, ha kezelésre kerül a sor.

Ha már tavasszal érezte, hogy valamelyik foga időnként kicsit fájdogál vagy érzékenyebb, akkor jobban teszi, ha biztosra megy és azonnal ellenőriztet, nehogy a várva várt szabadság alatt gyulladjon be.

Tudta, ha repülővel utazik a légnyomás-különbség a fogakba és az arcüregben okozhat fájdalmat, diszkomfort érzést. Hátterében egy már meglévő probléma okozhatja ezt. Korábban elhanyagolhatónak hitt fájdalom ilyenkor felerősödik és elronthatja nyaralásunkat.
Ne hezitáljon, jelentkezzen be a Hungarodentalhoz egy konzultációra.

A Hungarodental új és modern rendelőjébe, prémium, fájdalommentes fogászati ellátástban lesz része.

Késő délutánig, esetleg estig dolgozik? Akár este 7 órási időpontot is lehetséges foglalni rendelőnkben.

góckutatás / konzultációgyökérkezelésteljes szájrendezés implantátumokkal„foghíjas vagyok”nem szép a mosolyomfáj / lyukas a fogamlecserélném kivehető fogsorom

Mire ügyeljen nyáron fogait illetően?

További bejegyzések