Hungarodental Fogászat Budapest – ALTATÁS

Altatásos fogászat Budapesten

Fél, retteg a fogászattól? Vagy csak unja, hogy sokáig kell nyitott szájjal lennie?

Fogászati rendelőnk 20 éve az altatásos fogászatra specializálódott, ahol barátságos környezet és empatikus kollégák várják Önt különböző fájdalommentes beavatkozásokkal. Itt lehetősége nyílik valamennyi fogorvosi beavatkozás altatásban való kivitelezésére, mint például implantációs vagy paradontológiai kezelések, kiterjedt szájsebészeti beavatkozások, de tömések , koronák hidak elkészítése is

Az altatásos fogászatnak és fájdalommentes beavatkozásoknak köszönhetően nem lesznek többé negatív élményei a fogászatot illetően. Aludja át a fájdalmat! Rendelőnk garantálja a tökéletese fájdalommentességet, a jó közérzetet, valamint a maximális fogászati ellátást!

Fogbeültetés - szép mosoly

Milyen fogászati esetekben javasoljuk az altatást?

Olyan beavatkozások, beavatkozás sorozatok előtt, amikor egyszerre kell elvégezni annyi kezelést, amit egyébként több hétre elosztva, fokozatosan szoktunk és ez a páciens számára megerőltető, vagy nagyon fél a fájdalomtól és a megpróbáltatásoktól. Tökéletes érzéstelenítést végzünk, így az egészet átaludva sokkal kellemesebb és elviselhetőbb a kezelés. Egyszerű foghúzás altatásban is végezhető, de csiszolások, cirkon korona felhelyezés, fogbeültetések, állkapocsműtétek, cisztaműtétek – bármi, amire szükség van.

Bizonyos rövidebb beavatkozásokat altatás helyett éber szedálásban is el tudunk végezni. Azt hogy milyen mélységű szedálást alkalmazunk mindig az adott helyzet határozza meg.

Altatásos fogászat – lépésről lépésre

Konzultáció

A beavatkozás előtt altatóorvosunk fog Önnel konzultálni és elvégeztet egy EKG és egy labor vizsgálatot.

Altatás

Az altatás során az alvó állapotot intravénás szerek beadásával érjük el. Az altatás során életfunkcióit monitorozzuk. A altatószerek hatása az adagolás abbahagyása után 2 perc alatt hatástalanná válnak és Ön felébred . A beavatkozás után kényelmesen relaxálhat rendelőnkben majd kísérője társaságában távozhat.

Kérjük, hogy csak kísérővel jöjjön altatásos fogászati kezelésre, mert nem tölt el annyi időt a rendelőben, hogy a szerek maradéktalanul kiürülhessenek, így ez a kérés az Ön biztonságát és nyugalmát szolgálja.

Altatás után közvetlenül nem szabad autót vezetnie!

Éber szedálás

30.000 HUF / alkalom